de eerste dag - Reisverslag uit Deadman Island, Canada van joran brouwer - WaarBenJij.nu de eerste dag - Reisverslag uit Deadman Island, Canada van joran brouwer - WaarBenJij.nu

de eerste dag

Blijf op de hoogte en volg joran

06 Mei 2014 | Canada, Deadman Island

het was een lange lange vlucht( voor de eerste overstap naast een vrouw die bijna 2 stoelen innam, maar gelukkig na de overstap naast een jonge duitse jongen die me veel heeft verteld over vancouver en canada, en aan de andere kant een oudere duitse man die voornamelijk naar me knipoogte... )maar na een uurtje in vancouver wist ik al dat het het waard was. wat een prachtige grote stad, wat een leuke mensen en het weer mag er ook wel zijn!

leuk treinsysteem hebben ze hier ook. je koopt een ticket voor 1,2, of 3 "gebieden" binnen de stad, en daarin mag je onbeperkt rondreizen tot je tijd op het kaartje verloopt. je betaald hier dus niet per station waar je langskomt!

uiteindelijk was ik aangekomen in een leuk hostelletje, waar de bedden helaas niet super zijn... het is hier nu 5:55 am en ik ben gezellig met de eigenaar beneden aan t zitten. aardige vent, heeft me al veel verteld over vancouver:)

ik denk nu dat ik mn bed maar weer induik, proberen nog een uurtje te slapen en dan de stad verkennen!

groeten thuis!

  • 06 Mei 2014 - 15:35

    Judith:

    Fijn dat je goed bent aangekomen in die prachtige stad, ben heel benieuwd naar al je belevenissen!! Hoop alleen niet op al te veel knipogende mannen voor je...

  • 06 Mei 2014 - 22:38

    Gerlof:

    Goed om te horen dat alles goed gaat, heb je ook nog kunnen slapen in het vliegtuig?
    Misschien in Canada knipogende vrouwen.
    Veel plezier daar en we volgen je.
    Liefs Papa en Martina

  • 07 Mei 2014 - 19:59

    Opa En Oma:

    Hallo Joran.
    Goed om te horen dat je veilig in Vancouver bent aangekomen .Nu begint je grote avontuur en wij blijven je volgen zelfs hier in Spanje.
    Wat die knipogende Duitser betreft ik denk dat hij een oorlog verwonding heeft over gehouden,dus niet op reageren.Tot de volgende bericht blijf gezond en geniet er van want Canada is echt schitterend.

  • 07 Mei 2014 - 22:45

    Nellie Luciani:

    Vancouver is erg bekent voor mannen die knipogen,vrouwen ook. Gerard woond daar . Groeten uit Oakville

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Deadman Island

canada

een half jaar backpacken in canada

Recente Reisverslagen:

04 September 2014

yukon

04 Juli 2014

the stampede

24 Mei 2014

farm life

17 Mei 2014

calgary

15 Mei 2014

almost there
joran

Actief sinds 21 April 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 6501

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 01 Oktober 2014

canada

Landen bezocht: