paradise valley - Reisverslag uit Garibaldi Highlands, Canada van joran brouwer - WaarBenJij.nu paradise valley - Reisverslag uit Garibaldi Highlands, Canada van joran brouwer - WaarBenJij.nu

paradise valley

Blijf op de hoogte en volg joran

09 Mei 2014 | Canada, Garibaldi Highlands

de ene avond ga je te bed met verbrande armen, de volgende avond regent het, en niet zo een beetje ook.... het heeft de hele nacht doorgeregent en het regent nu nog steeds (7:51 AM). maar het goede nieuws is: ik ben in het paradijs aangekomen!

gisteren na mn kopje koffie bij subway ben ik verder gaan lopen langs de snelweg, in de ichting van whistler. ik kwam hierbij nog langs een klein dorpje dat zichzelf "world eagle capitol" had gedoopt, maar helaas waren de adelaren alleen in de winter daar:( dus ben ik doorgelopen naar Alice Lake, een provinciaal park met een aantal prachtige meren, waar ik lekker heb geluncht om vervolgens terug naar de snelweg te lopen. daar aangekomen zag ik een bord staan met "paradise valley campground", en aangezien het al half 4 was leek het me verstandig om daar heen te lopen (7km vanaf de snelweg). tegen de tijd dat ik aan kwam begon het al te regenen, en ik kon nog net mijn tent opzetten zonder doorweekt te raken:)

ik ben nu net een uurtje wakker, en zit hier binnen bij de receptie, een hele aardige vrouw die koffie voor me maakte en ik gebruik nu haar laptop! echt lief!
ze vroeg me net of ik al beren had gezien, helaas had ik dat nog niet, en nu verteld ze me dat er gisteravond eentje over het terrein liep. zo'n 30 meter van mijn tent vandaan! echt jammer dat ik dat heb gemist....

dan is het nu tijd voor mij om mijn tent droog zien te krijgen en in te pakken, om vervolgens een lift proberen te krijgen richting Whistler.

ik hoop dat alles goed gaat thuis, en mn moeder en john wens ik veel plezier in Rezzo!

  • 09 Mei 2014 - 17:39

    Judith:

    Ik ben stiekem wel blij dat die beer en jij elkaar net gemist hebben...
    Joran je schrijft heel beeldend en aanstekelijk, we kunnen heel mooi volgen wat je meemaakt, zo zijn wij er ook n beetje bij

  • 09 Mei 2014 - 17:57

    Opa En Oma:

    Leuk om dit allemaal te horen wat je meemaakt. Het lijkt ons ook verschrikkelijk mooi om dat ook te zien maar ik denk dat ze ons laten staan langs de kant van de weg.Oma was blij dat die beer een snipperdag had of dat hij te weinig vlees aan jou rook.Geniet er van want voor je het weet is de tijd voorbij.Hopelijk wordt het weer beter want regen dat hebben wij genoeg gezien in Nederland.Hier in Spanje schijnt de zon en we worden al weer lekker bruin.Ik zou zeggen tot de volgende verslag ,wij kijken ieder dag of er wat is.
    Gr opa en Oma

  • 09 Mei 2014 - 18:02

    Dionne Brouwer:

    Egt super leuk hoe je alles laat weten aan ons zoals ma al zei erg mooi! Jammer van de regen hebben we hier ook al last van:( geniet er van broer xx

  • 09 Mei 2014 - 18:22

    Martina:

    Heel leuk om je zo te volgen via de blog zo krijg je een beetje en idee wat je beleeft en mee maakt onderweg we kijken al weer uit naar je volgen de verslag. Hier gaat verder alles goed we hebben je kamer al verhuurt aan een pool ( geintje) nou Joran loopse verder en we lezen het wel weer.

  • 09 Mei 2014 - 22:09

    Gerlof:

    Alles goed dus met je en wat eetje nu zo al, subway en de mac of toch maar een eigen potje koken.
    Als ik het zo lees van je kom je alleen maar aardige en behulpzame mensen tegen dat is goed om te horen en ook goed om te horen dat je het na je zin heb.
    Heb je ook al foto's genomen ben benieuwd hoe het allemaal er uit ziet.
    Groetjes van ons xx

  • 11 Mei 2014 - 18:31

    Henk Van Dijk:

    Voor de 1e x dat ikdit lees, klinkt goed ben je al gewend aan je rugzak? Zie uit nr je 1e ontmoeting(op afstand) met beer.ze stinken wel uit hun bek vandaar de afstand.Hou je goed opa henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Garibaldi Highlands

canada

een half jaar backpacken in canada

Recente Reisverslagen:

04 September 2014

yukon

04 Juli 2014

the stampede

24 Mei 2014

farm life

17 Mei 2014

calgary

15 Mei 2014

almost there
joran

Actief sinds 21 April 2014
Verslag gelezen: 217
Totaal aantal bezoekers 6496

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 01 Oktober 2014

canada

Landen bezocht: