dustin - Reisverslag uit Kamloops, Canada van joran brouwer - WaarBenJij.nu dustin - Reisverslag uit Kamloops, Canada van joran brouwer - WaarBenJij.nu

dustin

Blijf op de hoogte en volg joran

13 Mei 2014 | Canada, Kamloops

vandaag na een lange trip aangekomen in kamloops, waar ik een tijd heb rondgelopen op zoek naar een camping, hostel, of informatie centrum. niks kunnen vinden, totdat ik Dustin tegenkwam. ik vroeg aan hem of hij een hostel of iets dergelijks in de buurt wist, maar hij kon niks vinden op zn mobiel. vervolgens heeft hij me uitgenodigt om mn tent in zijn tuin op te zetten! straks ga ik hier even lekker een douche nemen, en vanavond waarschijnlijk met Dustin en een vriend van hem een pub opzoeken:) morgen ga ik verder lopen/liften via route 1 richting banff, vervolgens calgary en dan edmonton.

• 14 Mei 2014 - 07:41

Gerlof:

Alweer een aardig persoon, hoeveel km heb je nu al af gelegd.
    Je had een paar mooie foto's op het net gezet we kunnen niet wachten op de volgende reeks, het is ook fijn dat je zo goed contact met iedereen houd, ook op het werk vragen ze hoe het met je gaat en waar je bent.
    Nou niet te veel zuipen en we horen weer van je.
    Liefs en groetjes papa en Martina.

• 14 Mei 2014 - 16:52

John:

Hello Joran.
    Nice to hear from you. Je Engels wordt natuurlijk ff getest maar nog een paar dagen verder
    En je denkt alleen maar in het Engels. Leuk dat je al wat mensen daar hebt ontmoet. Via deze ontmoetingen komt je vast verder in dit grote land. Keep your head up and we keep in touch. Greetings John