almost there - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van joran brouwer - WaarBenJij.nu almost there - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van joran brouwer - WaarBenJij.nu

almost there

Blijf op de hoogte en volg joran

15 Mei 2014 | Canada, Revelstoke

een zonnige ochtend hier in Revelstoke! heerlijk:D Dustin heeft me gisteren voor ik wegging een adres van een vriend van hem gegeven in Calgary. deze vriend van hem gaat me als het goed is helpen met werk zoeken daar, en ik kon waarschijnlijk ook tijdelijk onderdak bij hem krijgen:) echt leuk! nadat hij het adres aan me had gegeven en een heerlijk ontbijt( roerei met bacon<3) voor me had gemaakt, ben ik verder gaan liften richting Calgary. eerst bij een oude man die me veel heeft verteld over de omgeving, tot hij me af had gezet bij Salmon arm. vanaf daar had ik al snel weer een nieuwe auto gevonden, dit waren twee jongens uit nieuw-zeeland. ze hebben me tot Revelstoke gebracht, en daar hebben we met zn 3en een camping opgezocht en heerlijk gegeten. de volgende ochtend(vandaag dus) hebben ze me verderop in het stadje gebracht, daar zit ik nu bij het bezoekers centrum op de computer. ik ga nu informatie opzoeken over de greyhound bus richting Golden, want het is hier heel moeilijk om te liften.... hopelijk is dat vanaf Golden makkelijker, en anders blijf ik daar overnachten of neem ik een andere bus die me verder brengt:)

hopelijk gaat alles nog steeds goed bij jullie thuis, ik hoop dat jullie net zo mooi weer hebben als hier! hou me op de hoogte hoe het daar gaat please:)

  • 15 Mei 2014 - 21:55

    Gerlof:

    Hoi Joran.
    Je heb al een aardig stukje afgelegd, en al beren gezien of alleen nog maar hertjes?
    Bij ons gaat alles goed de laatste dagen heel veel regen maar ze geven nu eindelijk mooi weer door met z'n 22 graden dat is natuurlijk wel lekker.
    Als je een keer op oovoo kan moet je het even doorgeven dan zorgen wij ervoor dat we online zijn, kunnen we jou ook weer even zien.
    Wij gaan maandag een weekje centerparcs doen maar daarna zijn we er weer gewoon.
    Nou jongen nog veel plezier en tot horens.
    Groetjes en liefs papa en Martina.

  • 16 Mei 2014 - 09:06

    Opa En Oma Brouwer:

    Hoi Joran Hier even een berichtje van Oma uit Spanje.Wat fijn dat je zulke fijne berichtjes stuurt zodat wij goed op de hoogte zijn van je doen en laten. Ook fijn dat je overal zulke leuke mensen ontmoet, dan ben je niet zo alleen. Wij volgen je route en zien dat je nu aardig in de bergen zit en dat je de weg die je nu af gaat leggen moeilijk is. Maar misschien rijd er inderdaad wel een bus, want of het je nu lukt om een lift te krijgen zal moeilijk worden. Verder hopen wij dat je inderdaad ergens kunt gaan werken. Hoe doe je het met het eten? kook je zelf of koop je steeds iets, en hoe doe je het met je was? doe je die op de camping, of doe je het anders? Hier gaat alles goed wij hebben mooi weer alleen staat er af en toe een koude wind, De camping hier wordt nu ook wat voller want er stond nog niet zo veel hier. Zo je bent weer op de hoogte doe voorzichtig en wij vinden het knap wat je doet Heel veel liefs van Opa en Oma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Revelstoke

canada

een half jaar backpacken in canada

Recente Reisverslagen:

04 September 2014

yukon

04 Juli 2014

the stampede

24 Mei 2014

farm life

17 Mei 2014

calgary

15 Mei 2014

almost there
joran

Actief sinds 21 April 2014
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 6513

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 01 Oktober 2014

canada

Landen bezocht: