calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van joran brouwer - WaarBenJij.nu calgary - Reisverslag uit Calgary, Canada van joran brouwer - WaarBenJij.nu

calgary

Blijf op de hoogte en volg joran

17 Mei 2014 | Canada, Calgary

gisteren aangekomen in Calgary, en naar Douglas, een vriend van Dustin gegaan. Douglas en zn vriendin waren heel open en welkom, ik heb afgelopen nacht op zn bank geslapen, en voor vanavond gaan we een bed opzetten. ondertussen druk op zoek naar werk, ik heb het idee dat dat helemaal goed gaat komen! op dit moment is Douglas aan het bellen met een maat van hem, zeer waarschijnlijk heeft die werk voor me, en anders zijn er nog genoeg andere gelegenheden lijkt het.

ondertussen is het hier prima weer, gisteren was het iets warmer maar het is zeker niet verkeerd vandaag:)

• 18 Mei 2014 - 08:48

Judith:

Wat n zondagskind ben je toch! Mazzel met zulke leuke contacten, en dan nog n bed ook ipv een matje op de harde grond:-)
    Ben je in Calgary al aan het rondkijken geweest, is t n leuke stad?
    Wij zijn gisteren terug gekomen vanuit zonnig Italië in zonnig Holland, hier ook stralend bbq weer dus das mooi!
    Ik kijk uit naar je verslagen en foto's, heel fijn om zo ook n beetje jouw avontuur mee te kunnen maken,
    Hele dikke kus en knuffel, xx mam en John

• 18 Mei 2014 - 10:00

Gerlof:

Hee Joran.
    Leuk dat je het zo goed treft, weet je al wat voor werk je gaat doen?
    Kan je ook de straat naam opgeven waar je bent dan kunnen wij via Google kijken waar je precies zit is misschien voor iedereen leuk krijgen we een nog beter beeld.
    Nou jongen hou je haaks en alvast een goede morgen uit een zonnig en warm Nederland.
    XX papa en Martina.

• 18 Mei 2014 - 10:41

Henk:

Hoi Joran goed om te lezen dat je reis tot nu goed verloopt, hou wel je ogen en je hollandse nuchterheid in stelling en geniet en kijk hoe de mensen daar leven en werken en neem het beste mee naar Nederland. N high vife van mij!

• 19 Mei 2014 - 06:49

Joran:

landscaping is het werk dat ik zal doen als het goed is, dat houd in tuinen en dergelijke herschikken. de straat is. het adres is 19th avenue north-east, nummer 417 als t goed is. bedankt voor alle leuke reacties, echt top:D

• 19 Mei 2014 - 10:40

Gerlof:

.Heb het gelijk opgezocht is dicht bij een school he en volgens google maps staan er nog wel een paar huisjes te koop.
    Goed dat ik weet dat je nu groene vingers krijgt als je terug bent heb ik ook nog een tuintje voor je.
    xx papa en Martina

• 21 Mei 2014 - 13:34

Oma Brouwer:

Hallo Joran

Hoe gaat het met je? wij lezen al je berichtjes en zijn blij om te horen dat alles goed is en dat je waarschijnlijk ook al wat werk hebt gevonden. Wat doe je het goed jongen wij zijn erg trots op je (ga zo door)
    Ben je met de bus aan gekomen of heb je gelift? wel spannend hoor.en wat een mooie foto van jou in volle bepakking. Ook de andere foto,s zijn mooi. Fijn dat je het steeds treft met de mensen. (Ik denk dat zij het heel leuk vinden om iemand uit Nederland te helpen) Joran geniet van alles en wij horen wel hoe het verder met je gaat. Een dikke knuffel van Opa en Oma