the stampede - Reisverslag uit Calgary, Canada van joran brouwer - WaarBenJij.nu the stampede - Reisverslag uit Calgary, Canada van joran brouwer - WaarBenJij.nu

the stampede

Blijf op de hoogte en volg joran

04 Juli 2014 | Canada, Calgary

morgen begint hier in Calgary een 10-daags evenement genaamd the stampede. 10 dagen waarin de stad (nog meer dan het al was) in een cowboy stad veranderd. 10 dagen vol met rednecks, bier, rednecks, kermis, rednecks, echte cowboys en nog meer rednecks! elke dag zijn er op verschillende plekken gratis ontbijt te krijgen, er zijn rodeo's, veel live bands (met een beetje geluk ga ik naar The Trews en naar een ac/dc coverband). elke nacht eindigt met vuurwerk, waar ik vanaf mijn tijdelijke woonplek een geweldig uitzicht op zal hebben! Ik heb er best wel zin in, al zeggen de meeste mensen dat ik zo ver mogelijk van calgary weg moet rennen;)

tijdens de stampede stijgt het aantal soa's en zwangerschappen enorm, en dat zijn twee dingen waar ik WEL zo ver mogelijk vandaan wil blijven!


  • 04 Juli 2014 - 08:27

    Judith:

    Dat is je zwaar geraden, dat je ver weg blijft can soas en het risico om mij op mijn 44ste al tot oma te bombarderen!! Je waagt t nie!!!
    Maar leuk vooruitzicht, 10 dagen feest, t lijkt wel kerremus soof! Ga je nog wel te werk opde farm of heb je echt vrij? Slaap je nog steeds bij jonny jr?
    Hier zijn we nog volop in oranje gekte, zaterdag n spannende pot tegen Costa Rica maar iedereen hier gelooft heilig in Louis en de leeuwen:-)
    Afgelopen zondag keek de buurt bij ons thuis, tante hes had Mexicaanse soep en wraps gemaakt, verder uiteraard veel bier en wijn:-)

    Stampeed-ze, dikke xx mam en John

  • 04 Juli 2014 - 10:09

    Gerlof:

    Hee Joran.
    Leuk om weer wat van je te horen, lijkt me best wel leuk zo'n feest maak je hier ook een paar mooie foto's van.
    Tja ik sluit me aan bij je moeder met al dat sex en zo maar ik ben al 50 dus opa worden kan wel haha, Joran doe voorzichtig en geniet er gewoon van.

    Liefs papa en Martina xx

  • 04 Juli 2014 - 13:42

    Oma Brouwer:

    Hallo Joran
    Hier even een berichtje van Opa en Oma Wij lezen jou verslagen altijd en zijn blij dat het je daar goed bevalt.
    want je weet ik heb er erg tegen op gezien dat je weg ging
    Wij zijn weer terug uit Spanje en nu is het hier ook goed weer, dus Opa ligt weer heerlijk te bakken in de zon.
    Verder gaat alles naar wens Opa heeft op de camping een nogal dikke vrouw op getild (die was gevallen) met een beste slok op en nu heeft hij een pees gescheurd in zijn biceps, dat komt nooit meer goed dus is het een dikke bult, Hij heeft er nu niet zo veel pijn meer aan dus wij gaan weer vrolijk verder met alles.
    Charmaine is ook nog 10 dagen bij ons geweest in Spanje en dat was erg gezellig.
    Geniet van het feest in Galgerie maar blijf inderdaad een eind uit de buurt van zwangerschappen en soas
    Je bent maar 1 keer jong en wat je nu doet is al een hele prestatie dus hou het zo.
    Nou Joran ik stop er mee heel veel liefs en genieten hoor Opa en Oma

  • 04 Juli 2014 - 15:29

    Joran:

    leuk om te horen dat alles goed met jullie gaat!

    ik werk nog wel gewoon in de week van stampede, ik neem misschien een dag vrij die week. ik slaap op dit moment niet bij jonny, doug en zn vriendin zijn een week de stad uit en ze hadden mij gevraagd op het huis en de kat te passen, dus daar vertoef ik momenteel!

    hoop dat het niet te ernstig is met opa maar als ik het zo hoor komt het wel goed. ik mis jullie allemaal en hoop jullie snel weer te zien!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Calgary

canada

een half jaar backpacken in canada

Recente Reisverslagen:

04 September 2014

yukon

04 Juli 2014

the stampede

24 Mei 2014

farm life

17 Mei 2014

calgary

15 Mei 2014

almost there
joran

Actief sinds 21 April 2014
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 6510

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 01 Oktober 2014

canada

Landen bezocht: