Joe - Reisverslag uit Garibaldi Highlands, Canada van joran brouwer - WaarBenJij.nu Joe - Reisverslag uit Garibaldi Highlands, Canada van joran brouwer - WaarBenJij.nu

Joe

Blijf op de hoogte en volg joran

08 Mei 2014 | Canada, Garibaldi Highlands

gisteren(7 mei) vanaf vancouver de snelweg gevolgd naar horseshoe bay, dat heeft me 9 uur lopen, 2 enorm vermoeide benen en verbrande armen gekost... om 16:00 eindelijk in horseshoe bay aangekomen, snel naar het motel, blijken ze alleen creditcard te accepteren. en nergens daar mogelijkheden om te kamperen! dus.. terug naar de snelweg, maar nu om te liften (volgende stad was 40 km verderop). bij de 5e auto had ik al geluk, een hele aardige man genaamd Joe. hij heeft me veel verteld over het gebied en waar ik kan wildkamperen, en hij gaat ook kijken of hij werk voor me kan vinden in Whistler! hij heeft zelf zn eigen bouwbedrijf en gaat dus bekijken of hij werk voor me heeft, en anders aan vrienden van hem vragen. echt super!

ik heb de nacht uiteindelijk door gebracht aan de rand van een rivier(advies van Joe) en op dit moment bij de subway lekker aan een bakkie pleur;)

• 08 Mei 2014 - 21:06

Judith:

Wat n prachtverhaal, dit was wat je zocht volgens mij qua avontuur en ontmoetingen, en nu al gevonden, schitterend!! Wat zal je n loafe bienen hewwe m'n jong:-). Wij proosten op jouw avontuur vanuit casa di opa, rezzo Italië, xx mam en John

• 14 Mei 2014 - 16:00

Hesther:

Fantastisch Joran!
    Leuke mensen komen leuke mensen tegen op hun pad dat is echt zo!
    Hoop dat je snel thuis bent ook in de wildernis van Canada en niet zo heel veel langs een snelweg hoeft te lopen. Er zijn vast hele mooie paden te volgen!

xx tante Hes